Moment of truth.... - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Irene Rutten - WaarBenJij.nu Moment of truth.... - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Irene Rutten - WaarBenJij.nu

Moment of truth....

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

08 September 2014 | Curaçao, Jan Thiel

maandag...weeg + meetdag...
Beetje onrustig geslapen door de zenuwen. De eerste keer wegen was niet leuk omdat ik toen geconfronteerd werd met hoe "ongezond" mijn lijf was. Deze keer moest er een dalende lijn in zitten en dat vond ik zowaar nog moeilijker. Want wat als er niks veranderd was? Dan moet je toch weer de moed vinden om door te zetten...
Vol goede moed, hoopte toch op minstens een kilo of anderhalf, naar de sportschool. Ben daarvoor niet meer gaan sporten omdat mijn benen nog altijd dienst weigerde. Ik heb dinsdag nog een afspraak met Melvin voor vertrek en dat vond ik voldoende. Wilde niet met mega veel spierpijn het vliegtuig in. Ook omdat ik niet durf te lopen in het vliegtuig en het dus een lange zit zou worden.
Afijn, ik mocht als tweede op de weegschaal en stapte er van schrik ook veelste snel vanaf! Hahaha. Je moet erop gaan staan voor je gewicht, maar je houd ook een deel gestrekt voor je. Die meet alle andere zaken vermoed ik... Afijn, ik schrok zo erg van wat ik op de display zag dat ik er af stapte en dus weer terug erop moest...
Ik voelde me daarna 5 centimeter groter!!! Wat een resultaten! 4 kilo kwijt, 5 cm rond mijn heupen en buik en 2 cm rondom mijn taille! Ben in die 1 week tijd gewoon een jaar jonger geworden! Ben nog maar 60 nu!! Natuurlijk nog te zwaar, dik en oud, maar had gewoon niet zo'n resultaat verwacht op een week tijd!!! Wat was ik blij, trots en opgelucht!!!
Breed lachend naar huis en de hele dag zo door gelopen. Wat een heerlijk gevoel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Jan Thiel

Weigth Loss Challenge

Na veel wikken en wegen, heb ik uiteindelijk de stap genomen naar een beter en gezonder leven! Door middel van de weight loss challenge van sportschool the challenge wil ik in 13 weken tijd zoveel mogelijk kilo's en centimeters kwijt te raken. Niet alleen vanwege hoe ik eruit zie, maar ook omdat het mijn astma klachten zal verminderen, het zal ook de klachten en bijwerkingen van PCOS verminderen én het vergroot de kans op onze grote droom van ons eigen kindje.

Ik wil als eerste even mijn dank uitspreken naar Duifje en Reinier. Toen ik met Reinier sprak over deze challenge, riep Reinier gelijk: ik sponsor je!!! Dat was voor mij de laatste duw in de juiste richting. Totdat de auto kapot ging... Met het geld wat we hiervoor opzij hadden gezet hebben we de auto moeten laten maken. Zonder auto ben je namelijk niks op dit eilandje. Dus even was ik bang dat ik het niet zou gaan redden om mij voor 1 september in te kunnen schrijven. Gelukkig was daar Reinier weer en zij waren zo lief om mij het geld te lenen zodat ik deze uitdaging aan kon gaan. Dus ben ik mij in gaan schrijven en begonnen aan misschien wel de zwaarste uitdaging voor mij op dit moment.

Ik ben ook veel dank verschuldigd aan buurvrouw Eefje van Dartel. Zij bracht deze challenge onder mijn aandacht en bleef porren totdat ik mij eindelijk inschreef. Thanx dushi!

Tot nu toe veel positieve reacties gehad en ik bedacht me toen dat het misschien een idee was om een kleine blog op te zetten zodat jullie mij deze weken kunnen volgen. Alle aanmoedigingen zijn meer dan welkom, als ook financiele steun. Het 'anders' eten kost hier nog meer als in Nederland en is dus voor ons best een flinke kluif gezien onze financiele stand. Hopelijk lezen jullie deze blog met zoveel plezier als dat ik hem schrijf!

Recente Reisverslagen:

20 September 2014

Jetlag en spporten

09 September 2014

Afgebeuld....

08 September 2014

Moment of truth....

07 September 2014

Auw....

06 September 2014

Eerste spierpijnen....
Irene

voor iedereen die nieuwsgierig is hoe het mij de komende 3 maanden vergaat met de Weight Loss Challenge. Afgelopen maandag, 1 september ben ik gestart bij sportschool The Challenge. Zij bieden 3 maanden lang voedingsbegeleiding en sportbegeleiding aan in een soort strijd wie de meeste kilo's zal verliezen. Ik had eerst een andere blog gemaakt, maar die was zeer beperkt en ik vond het erg jammer dat je geen reactie's kon plaatsen. Na lang zoeken, toch maar hier want het is toch uiteindelijk ook een reis. Veel leesplezier!

Actief sinds 03 Sept. 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 3732

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 December 2014

Weigth Loss Challenge

Landen bezocht: